сряда, 28 януари 2009 г.

Как Google AdWords може да Ви помогне в днешната икономическа обстановка

Как Google AdWords може да Ви помогне в днешната икономическа обстановка

Здравейте,

Когато икономиката е в застой, е особено важно клиентите Ви да ви открият и използват услугите на бизнеса Ви. Добрата новина е, че на базата на предишният ни опит в подобни ситуации на икономически застой, ние знаем, че ако инвестирате в осигуряването на растеж, докато същевременно подхождате разумно към извършването на разходи, сте в състояние да укрепите позициите си повече от всякога. Google може да Ви осигури инструментите и познанията, които да Ви помогнат по пътя към успеха.

Подобрете рекламната си дейност онлайн

Нека рекламата Ви се забелязва

Покажете на клиентите, че имате това, от което те имат нужда. Ако сравните Вашите реклами в Google с тези на конкурентите Ви, бизнесът Ви отличава ли сред тях? Рекламата Ви трябва да подчертава предимствата Ви точно в този момент, независимо дали е безплатна доставка, намаление или бързо обслужване. Друго преимущество е да включите ключовите думи в рекламния текст. Така, ако потребителят търси с ключова дума включена в рекламня текст, тази дума ще се покаже с удебелен черен шрифт, акцентирайки, че Вие предлагате това, което той търси. Запознайте се с процеса на създаване на реклами.

Показвайте рекламите си на правилните потребители

Вашите ключови думи са термините, които сте избрали да задействат показването на рекламата Ви, при търсене в Google. Колкото по-конкретни са ключовите думи към Вашия продукт или услуга, толкова по-вероятно е да получите резултати. Вижте какви предложения за ключови думи може да генерирате с инструмента за ключови думи.Например, ако продавате туристически обувки, ключовата дума „мъжки туристически обувки“ ще Ви донесе по-добри резултати от по-общите термини „обувки“ или „походи“, докато същевременно значението й е достатъчно широко, за да бъде един от термините, с които потребителите биха търсили. Можете също да използвате и опциите за съвпадение на ключовите думи, за да конкретизирате търсенията, за които да се показват рекламите Ви.

Използвайте уебсайта си, за да продавате

Потребителите не се застояват дълго на уебсайт, на който не могат да намерят това, което търсят. Изборът на целева страница, със съдържание, което отговаря на точно на рекламния Ви текст и ключовите Ви думи означава, че има по-голяма вероятност посетителите на сайта Ви да станат реални клиенти, които Ви носят приходи. Често началната Ви страница не е най-доброто място, към което да води връзката от рекламата Ви: редактирайте целевия си URL адрес така, че да отваря директно страницата на конкретен продукт или услуга, където клиентите могат или да извършат покупка от Вас, или да се свържат с Вас.

Изведете рекламата си на по-високи позиции с Google

Рекламите Ви се показват на по-високи позиции въз основа на своя ранг. Знаехте ли, че стойността на офертите Ви за ключови думи е само един от факторите, които се вземат предвид? Ние поощряваме подходящите реклами, като ги показваме на по-високи позиции в съответствие с техния качествен рейтинг. Най-общо казано, колкото по-често потребителите търсят по Вашите ключови думи и кликват върху рекламите Ви (честота на кликване), толкова по-добър е Вашият качествен рейтинг и рекламен ранг. Изборът на подходящи ключови думи и конкретен рекламен текст Ви помага да контролирате разходите си и да подобрите рекламното си присъствие. За помощ, с оптимизиране на профила Ви, може да се запознаете с най-добрите практики, представени от нашите специалисти по реклама.

Съсредоточете се върху постигането на резултати

Ако реализирането на продажби и привличането на потенциални клиенти, Ви интересува повече от броя кликвания, Ви препоръчваме да да използвате инструмента за проследяване на реализациите. Той е безплатен и Ви позволява да проследите кои ключови думи водят до извършването на действия от страна на потребителите които са важни за Вас, като например реализирането на покупка или попълването на формуляр за запитване. След като настроите инструмента за проследяване на реализациите, ще разполагате с информацията от него директно в профила си, заедно с броя кликвания и импресии. Можете да редактирате ключовите си думи и оферти, за да се фокусирате върху тези, които Ви осигуряват най-добри резултати.

Проверявайте ефективността си редовно

Можете да получите ясна представа за ефективността на рекламната си дейност от Центъра за отчети в AdWords. Имате опция за съдаване на отчет, който редовно да бъде изпращан на имейла Ви, като отчета може да бъде за постигнатите от Вас кликвания по кампании, рекламни групи и ключови думи. Ако проследявате реализациите си, отчетите Ви ще включват информация и за осъществените продажби и привлечените потенциални клиенти вследствие на рекламната Ви дейност с AdWords.

Възползвайте се от предимствата, които Ви дава мрежата на Google

Съдържателната мрежа на Google достига до 75% от потребители в интернет, говорещи на повече от 20 езика и намиращи се в над 100 държави. Въз основа на това, което рекламирате, ние поставяме рекламите Ви в подходящи сайтове, посещавани от потребители в близост до Вас. Можете да контролирате разходите си, като зададете отделни оферти за рекламната си дейност в съдържателната мрежа. Използвайте отчетите за ефективност по разположение в профила си в AdWords, за да установите кои сайтове Ви носят най-добри резултати.

Няма коментари: